HASIERAN, SARRERA GUZTIAK DAUDE
gadgets para blogger

2011/11/11

BESTE BLOG BAT

Hurrengo sarrera honetan nire gaiari buruzko bi bi bloga bilatu behar izan dut. Aukeratutako gaia "eskulanak" da, beraz, ez da oso zaila izan beste bloga batzuk gaia berarekin aurkitzea. Sailkatu dudanak hauek dira:


Adibidez, hona dugu, "koloreztatu zer?. Nire ikaskide baten bloga da hau, eta ni bezala, gaia bera aukeratu du. Bere bloga nirearekin konparatuz hainbat antzekotasuna ikus daitezke. Goiko partean argazki handi bat jarri delako eta bertan blogaren izena jarri duelako. Gero sarrera moduan aurkezpen txiki bat egin du.
Bestalde, hainbat link bedinak ditugu, google, delicius eta abar.

Bloga hau oso ondo antolatuta dago, eta 2 zutabe erabili du gauzak hobeto ordena ahal izateko.
Dena den, poliki poliki forma ematen ari da, eta pixkanaka pixkanaka hobetzen doa. Animo Maialen!


Bestalde, hemen dugu beste bloga bat antzekoa dena " Asmatzen". Nire klaseko neska baten bloga da hau.  Blog hau oso deigarria iruditzen zait, oso koloretxua delako eta hainbat gauza argitaratu dituelako. Adibidez, inkesta bat, kontatzaile bat bisitak zenbatzeko eta hainbat gadets.



Nahiz eta denak gaia bera aukeratu, bakoitzaren bloga desberdina da, eta denak interesagarriak izan daitezke. Horregatik hemendik animatzen dizuet denak ikusteko, eta bertan agertzen diren eskulanak egiteko.

No hay comentarios: